Mody

Dział poświęcony mapom, ich edytorze oraz modyfikacjom gry.

Re: Mody

Postprzez Farlon » So, 11 mar 2017, 14:09

Askall napisał(a):myślałeś nad zmianą robotników w niektórych nacjach(np.elfy [krasnal] [krasnal]

Myślałem ale to już byłoby trudniejsze bo nie ma ich w gamedacie.
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 141
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows 7 Chrome

Re: Mody

Postprzez Askall » Pn, 13 mar 2017, 20:08

U ludzi i krasnoludów mogą zostać, u lodowych elfów można model wziąć z wartowniczki zimowej straży, orkowie też pasuje, u trolli tylko model jakiegoś słabego goblina, mroczne elfy to nie wiem
Askall
Skrytopisarz
 
Posty: 26
Dołączył(a): Cz, 18 sie 2016, 06:34
Skąd: Szarogórze
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows XP Firefox

Re: Mody

Postprzez Farlon » Pn, 13 mar 2017, 23:50

Askall napisał(a):U ludzi i krasnoludów mogą zostać, u lodowych elfów można model wziąć z wartowniczki zimowej straży, orkowie też pasuje, u trolli tylko model jakiegoś słabego goblina, mroczne elfy to nie wiem

Do modelu goblina trzeba by było dorabiać animacje(budowy, zbierania surowców) i je wsadzić w pliki. Resztę mógłbym pozmieniać jakbym miał czas i chęci :s
Ostatnio edytowano Wt, 14 mar 2017, 22:04 przez Farlon, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 141
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows 7 Chrome

Re: Mody

Postprzez Askall » Wt, 14 mar 2017, 18:28

Masz rację co do tego. Ja się nie narzucam tylko chciałem podać ci pomysł. Jak coś sorry.
{A teraz pytanie.
Nie znasz kogoś kto chciałby mały projekt zrobić?}
Askall
Skrytopisarz
 
Posty: 26
Dołączył(a): Cz, 18 sie 2016, 06:34
Skąd: Szarogórze
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows XP Firefox

Re: Mody

Postprzez Farlon » Wt, 14 mar 2017, 22:05

Zależy jaki projekt może nawet znajdę czas na to. :v
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 141
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows 7 Chrome

Re: Mody

Postprzez Farlon » Śr, 3 maja 2017, 10:40

Wybaczcie double posta ale zrobiłem taki mały postęp w modowaniu: Między innymi zmieniono modele budynkow, tekstury oraz ikonki jednostek.
Link: https://drive.google.com/open?id=0B5smD ... DlYZWFOTWM


A tutaj retexture ludzkich robotnikow i rzemieslnikow:
Rzemieslnicy.zip
(1.02 MiB) Pobrane 98 razy


Instalacja: Wstaw folder "texture"(oraz foldery z pierwszego linku jeśli je też pobraliście) do głównego folderu spellforce
Spoiler:
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 141
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows 7 Chrome

Re: Mody

Postprzez Obskurion » Pt, 20 paź 2017, 09:35

no ale trza przyznać że mod ci zarąbiście wyszedł
Obskurion
Niemy Mędrzec
 
Posty: 3
Dołączył(a): Śr, 18 paź 2017, 04:42
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows 7 Chrome

Re: Mody

Postprzez Obskurion » So, 30 gru 2017, 12:37

mam pytanie nie chciał byś przenieść swojego moda na szerszą skalę ? ;) (uważam że mod jest bardzo interesujący i zasługuję na wyższą pozycję na popularnej stornie)
Obskurion
Niemy Mędrzec
 
Posty: 3
Dołączył(a): Śr, 18 paź 2017, 04:42
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows 7 Chrome

Re: Mody

Postprzez Farlon » So, 6 sty 2018, 14:42

Obskurion napisał(a):mam pytanie nie chciał byś przenieść swojego moda na szerszą skalę ? ;) (uważam że mod jest bardzo interesujący i zasługuję na wyższą pozycję na popularnej stornie)

Chciałem to przenieść na platynową edycję, część wstawiłem na nexusa, potem padł mi PC i cały progres (a był on duży) szlag trafił tbh nie chce mi się już nad tym siedzieć :v
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 141
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Mody

Postprzez Obskurion » Cz, 25 sty 2018, 01:15

czekaj... ten Farlon's Modpack z nexusa to twoja robota jest !?!? jak tak to WoW brawo że zdołałeś zrobić coś tak zaje***tego !!! coż bardzo mi przykro że to wszystko co zrobiłeś poszło się j**ać :( nw czy wiesz ale twój mod był najlepszym jaki kiedykolwiek widziałem ! a przekopałem angielskie, ryskie itp stronki i modów przetestowałem tyle że hej... żałować tylko że nie ma więcej takich ludzi jak ty... ;)
Obskurion
Niemy Mędrzec
 
Posty: 3
Dołączył(a): Śr, 18 paź 2017, 04:42
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows 7 Chrome

Re: Mody

Postprzez Nikolay » Wt, 21 sie 2018, 13:49

Mod suuuuperowy :D
Jednakże mam jeden problem
Po jego zainstalowaniu wszyscy przeciwnicy wracają na mapę, budynki się respawnują, po prostu cała lokacja i misje z nią związane się resetują. Mam wersję 1.53 więc to chyba nie przez to.. Jakieś porady? :?
Nikolay
Niemy Mędrzec
 
Posty: 3
Dołączył(a): Wt, 21 sie 2018, 13:46
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Mody

Postprzez Farlon » Wt, 21 sie 2018, 18:11

Nikolay napisał(a):Mod suuuuperowy :D
Jednakże mam jeden problem
Po jego zainstalowaniu wszyscy przeciwnicy wracają na mapę, budynki się respawnują, po prostu cała lokacja i misje z nią związane się resetują. Mam wersję 1.53 więc to chyba nie przez to.. Jakieś porady? :?

Wersja nie powinna przeszkadzać (chyba że to 1.61), to się dzieję na nowej postaci po powrocie do danych lokacji?
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 141
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Mody

Postprzez Nikolay » Wt, 21 sie 2018, 22:07

Tak.
W kampanii stworzyłem nową postać. Przeszedłem całe Szarogórze i Liannon. Znajdując tam przyrządy dentystyczne i pióro dla Gabara postanowiłem, że najpierw wrócę do Szarogórza a potem udam się do Eloni. I tu po wybraniu na menhirze lokacji Zakon Switu (czy jakoś tak, obok Sartariusa :P) i zniknięciu ekranu ładowania włączyła się scenka z ożywianiem avatara. Żadnej postaci na filmie nie było :P. Zamiast jeszcze żyjącego Rohana był "Martwy bohater" a zabity Posłaniec nagle ożył :D. Mnie wywaliło przed bramy miasta. Kodem załadowałem całą mapę, wszystkie obozy goblinów i orków były z powrotem. Bandyta z okolicy monumentu też. Skrzynie mimo że się świeciły to były puste (oprócz tej obok bandyty). No nic, wyczyściłem mapę jeszcze raz i wracam do Liannon. I tam też wszystkie wrogie jednostki były z powrotem :/. Przy starej kopalni obok Udwina pojawiły się poprzednie 3 duchy.
Potem chciałem sprawdzić czy tak samo będzie w Kampanii Feniksa. Doszedłem do Empyrii i powracałem na poprzednie lokalizację. Wszystko było ok, przeciwnicy nie wrócili.
Nikolay
Niemy Mędrzec
 
Posty: 3
Dołączył(a): Wt, 21 sie 2018, 13:46
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Mody

Postprzez Farlon » Śr, 22 sie 2018, 09:44

Nikolay napisał(a):Tak.
W kampanii stworzyłem nową postać. Przeszedłem całe Szarogórze i Liannon. Znajdując tam przyrządy dentystyczne i pióro dla Gabara postanowiłem, że najpierw wrócę do Szarogórza a potem udam się do Eloni. I tu po wybraniu na menhirze lokacji Zakon Switu (czy jakoś tak, obok Sartariusa :P) i zniknięciu ekranu ładowania włączyła się scenka z ożywianiem avatara. Żadnej postaci na filmie nie było :P. Zamiast jeszcze żyjącego Rohana był "Martwy bohater" a zabity Posłaniec nagle ożył :D. Mnie wywaliło przed bramy miasta. Kodem załadowałem całą mapę, wszystkie obozy goblinów i orków były z powrotem. Bandyta z okolicy monumentu też. Skrzynie mimo że się świeciły to były puste (oprócz tej obok bandyty). No nic, wyczyściłem mapę jeszcze raz i wracam do Liannon. I tam też wszystkie wrogie jednostki były z powrotem :/. Przy starej kopalni obok Udwina pojawiły się poprzednie 3 duchy.
Potem chciałem sprawdzić czy tak samo będzie w Kampanii Feniksa. Doszedłem do Empyrii i powracałem na poprzednie lokalizację. Wszystko było ok, przeciwnicy nie wrócili.

Najwyżej zacznij grę znów od nowa, kiedyś sam ten bug miałem w jakiejś podstawowej wersji gry i nie wiem zbytnio jak pomóc.
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 141
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Poprzednia strona

Powrót do Mapy i mody

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość