Spellforce 1 Rework.

Dział poświęcony mapom, ich edytorze oraz modyfikacjom gry.

Spellforce 1 Rework.

Postprzez Farlon » Cz, 28 cze 2018, 03:42

Rework Spellforce 1 który w skrócie ma ożywić grę.
Mój poprzedni mod skupiał się głównie na edycji ras kontrolowanych przez gracza, ta modyfikacja rasy zmienia lekko za to zmienia wszystko inne. Nowi przeciwnicy, przedmioty, questy, nowe modele i tekstury, przerobione mapy.
Linki:

Żeby zainstalować wystarczy wypakować wszystko do folderu spellforce.
Tutaj prezentacja jednego z questów:


Żadna z map nie jest oficjalnie skończona.
Jeśli ktoś ma na to chęci, mile widziana pomoc przy grafice 2D (tekstury) lub użyczenia głosu (wymagana przynajmniej dobra znajomość i wymowa angielska oraz porządny mikrofon).
Główne zmiany:
-Inny ekwipunek startowy.
-Nowe modele i tekstury.
-Nowe bronie.
-Nowe i przywrócone dźwięki.
-Przywrócone nieużywane animacje.
-Nowe i zmodyfikowane spawny przeciwników.
-Nowe misje.
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 146
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Roys » Wt, 10 lip 2018, 10:58

Modzik świetny lecz jest kilka błędów dot. przeciwników. Mam tutaj na myśli bandytów z czarnej pięści niektóre modele nie mają animacji i stoją w pozycji lotu. Druga rzecz to częste errory ze strony gamedata np. przechodząc dalej przez portal na inną mapę wywala błąd terminator'a. Trzecia i ostatnia rzecz to też modele u ludzi nie posiadają animacji jak wspomniałem wcześniej. Poza tym mod wymiata i wielkie brawa dla Ciebie Farlon. Oby więcej takich modów :)
Avatar użytkownika
Roys
Skrytopisarz
 
Posty: 14
Dołączył(a): So, 28 gru 2013, 20:38
Skąd: Lubelskie
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
Postać w RPG: Roys
    Windows 7 Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Farlon » Wt, 10 lip 2018, 23:23

Roys napisał(a):Modzik świetny lecz jest kilka błędów dot. przeciwników. Mam tutaj na myśli bandytów z czarnej pięści niektóre modele nie mają animacji i stoją w pozycji lotu. Druga rzecz to częste errory ze strony gamedata np. przechodząc dalej przez portal na inną mapę wywala błąd terminator'a. Trzecia i ostatnia rzecz to też modele u ludzi nie posiadają animacji jak wspomniałem wcześniej. Poza tym mod wymiata i wielkie brawa dla Ciebie Farlon. Oby więcej takich modów :)

T-pose lub po prostu brak animacji jest powodowany brakiem niektórych plików, częste errory ze strony gamedaty też mogą być tym powodowane. Przed wrzucaniem nowych wersji zawsze przechodzę całą grę na tym co mam żeby takich sytuacji uniknąć więc polecam pobrać wszystko od nowa i się upewnić.
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 146
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Roys » Śr, 11 lip 2018, 08:54

Farlon napisał(a):T-pose lub po prostu brak animacji jest powodowany brakiem niektórych plików, częste errory ze strony gamedaty też mogą być tym powodowane. Przed wrzucaniem nowych wersji zawsze przechodzę całą grę na tym co mam żeby takich sytuacji uniknąć więc polecam pobrać wszystko od nowa i się upewnić.


Spróbuję tak zrobić jak powiedziałeś, możliwe że wersja gry mi z tym dokładnie nie współpracuje lub nie mam kilku plików :)


Edit: Niestety to samo, wgrałem dokładnie od nowa i dalej ta sama sytuacja, @Farlon na jakiej wersji gry to testowałeś?
Avatar użytkownika
Roys
Skrytopisarz
 
Posty: 14
Dołączył(a): So, 28 gru 2013, 20:38
Skąd: Lubelskie
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
Postać w RPG: Roys
    Windows 7 Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Farlon » Śr, 11 lip 2018, 23:12

Roys napisał(a):@Farlon na jakiej wersji gry to testowałeś?

1.54
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 146
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Roys » Cz, 12 lip 2018, 10:53

Farlon napisał(a):1.54


Wszystko jasne, ja na wersji 1.53 gram to pewnie dlatego mam braki w animacjach niektórych postaci w grze.
Avatar użytkownika
Roys
Skrytopisarz
 
Posty: 14
Dołączył(a): So, 28 gru 2013, 20:38
Skąd: Lubelskie
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
Postać w RPG: Roys
    Windows 7 Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Farlon » Pt, 13 lip 2018, 00:50

Roys napisał(a):
Farlon napisał(a):1.54


Wszystko jasne, ja na wersji 1.53 gram to pewnie dlatego mam braki w animacjach niektórych postaci w grze.

Wątpie że to jest wina wersji, zapytałem znajomego żeby przetestował to na 1.53 i te jednostki mają te animacje. Upewnij się że masz folder object i wszystkie 3 skrypty w nim, ewentualnie skopiuj je i wklej do scripts albo do folderu spellka(tam gdzie masz spellforce.exe)
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 146
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Askall » Pn, 23 lip 2018, 01:07

Fajny mod, ale na jaka skalę go rozwiniesz jeszcze?
I do tego co zrobić jak modele nie działają?(czyli brak animacji, lub wgl tekstur, mam wersję 1.6[cos])
Juz chyba 3 razy na nowo wgrałem mod [samuraj]
Myślałeś nad tym, by avatar mógł być z różnych ras?
I aby gracz mógł wybierać frakcję?(wiem ze masz i tak pełne ręce roboty, ale to tylko pytania z ciekawości)
Askall
Skrytopisarz
 
Posty: 27
Dołączył(a): Cz, 18 sie 2016, 06:34
Skąd: Szarogórze
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Farlon » Pn, 23 lip 2018, 05:17

Askall napisał(a):Fajny mod, ale na jaka skalę go rozwiniesz jeszcze?

Dzięki i sam nie mam jeszcze pojęcia, to co wstawiłem to jest BARDZO wczesna wersja i chwilowo się zaciąłem nie wiedząc sam co bym chciał dodać a czego nie.
Askall napisał(a):I do tego co zrobić jak modele nie działają?(czyli brak animacji, lub wgl tekstur, mam wersję 1.6[cos])
Juz chyba 3 razy na nowo wgrałem mod [samuraj]

Po pierwsze, zmienić wersję na 1.54.
Po drugie, upewnić się że folder object jest na miejscu. Ewentualnie skopiować pliki z object i wsadzić je do folderu script oraz głównego folderu spellforce.
Askall napisał(a):Myślałeś nad tym, by avatar mógł być z różnych ras?
I aby gracz mógł wybierać frakcję?(wiem ze masz i tak pełne ręce roboty, ale to tylko pytania z ciekawości)

Spokojnie, gra ma swoje limity, bez posiadania source kodu gry i z moją nikłą wiedzą raczej nie ma szans na takie rzeczy.
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 146
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Askall » Pn, 23 lip 2018, 12:04

Głupie pytanie, jak zmienić wersję?
Askall
Skrytopisarz
 
Posty: 27
Dołączył(a): Cz, 18 sie 2016, 06:34
Skąd: Szarogórze
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Farlon » Pn, 23 lip 2018, 14:23

Askall napisał(a):Głupie pytanie, jak zmienić wersję?

https://steamcommunity.com/app/39540/di ... 034570943/
Wchodzisz w bibliotekę steam, właściwości spellforce, zakładka BETA i zmieniasz wersję na -original1.54. Jeśli gra prosi o klucz to wpisujesz ten podany przez developera w linku. Tylko uwaga bo save'y z 1.60 czy jaka tam teraz jest nie działają zbytnio z poprzednimi wersjami.
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 146
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Askall » Wt, 24 lip 2018, 12:13

Zmieniłem wresję, ale modele nadal latają. To wina mojej wersji, czy brakuje mi plików?
Askall
Skrytopisarz
 
Posty: 27
Dołączył(a): Cz, 18 sie 2016, 06:34
Skąd: Szarogórze
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Farlon » Wt, 24 lip 2018, 18:26

Askall napisał(a):Zmieniłem wresję, ale modele nadal latają. To wina mojej wersji, czy brakuje mi plików?

Brak plików.
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 146
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Askall » Wt, 24 lip 2018, 21:36

Jak mogę to rozwiązać?
I czy ktoś byłby w stanie mi pomóc?
Askall
Skrytopisarz
 
Posty: 27
Dołączył(a): Cz, 18 sie 2016, 06:34
Skąd: Szarogórze
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Re: Spellforce 1 Rework.

Postprzez Farlon » Wt, 24 lip 2018, 21:58

Askall napisał(a):Jak mogę to rozwiązać?
I czy ktoś byłby w stanie mi pomóc?

Na start pokaż mi screena ze swojego folderu spellforce. Przy okazji powiedz mi które modele mają problemy ewentualnie też daj screeny.
Avatar użytkownika
Farlon
Tańczący z warnami
 
Posty: 146
Dołączył(a): So, 21 maja 2011, 13:13
Skąd: Liannon
Pochwały: 0
Ostrzeżenia: 0/5
    Windows Chrome

Następna strona

Powrót do Mapy i mody

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość