Ostatnio na forum...

 

Krótka historia

Po zakończeniu wojny przywołania, zakon świtu podupadł, jednak coraz większa liczebność nowych rekrutów zasilała armię zakonu. Zakon widząc jak Wysoka Marchia powoli upada postanawia wesprzeć ją wsparciem powietrznym w postaci Magów. Jednak zbyt częste wypady Klanów na ziemie ludzkie, oraz sojusz Mrocznych elfów z Cieniami, powoduje, że Wysoka Marchia łączy siły z dawnymi sojusznikami co powiększa ich pozycje obronne a także daje im wielkie możliwości bez technologii Szaikanów i ich paktem ze smokami. Wysoka Marchia łączy się z Zakonem Świtu, Elfami i Krasnoludami tworząc Królestwo.


Cechy charakterystyczne Królestwa

W królestwie budowle wznosi Rzemieślnik, nie może podczas tego wykonywać innych prac, inaczej budowanie zostanie przerwane. Budynki powiększające liczebność armii są dosyć spore(mowa tu o farmach) tak więc powinniśmy rozsądnie umieszczać je, aby nie okazało się że nie mamy miejsca na inne budynki. Królestwo posiada też mocne wieżyczki obronne które po ulepszeniach zadają spore obrażenia jednostkom powietrznym i naziemnym a także zyskują pancerz obronny przed zniszczeniami i leczą nasze jednostki jak i sojusznicze w zasięgu wzroku.


Jednostki i budynki Królestwa